Üdvözlök mindenkit!
A nevem Lazarus-omin. Egykoron én voltam a Dragon Gamers egyik alapító tagja, és fejese. Regélnék én magamról, de mivel ez a honlap számomra már a hobbi szintből is igen csak kis cikkelyt harap ki, a nagyobb bemutatkozást letudnám egy linkkel, amely az általam készített weboldalra fog titeket elvezetni. Ott olvashattok eleget rólam. :) Röviden: egy freeware játékfejlesztéssel, és zenéléssel foglalkozó, frissen diplomázott, 24 éves pacák vagyok, aki nagy szerelmese lett anno az RPG Maker szériának. (Továbbra is thx Matas az RM fertőzésért!)
A számítógépes múltam elég régre tekint vissza, valahová az Atari játékgépek, C16-osok, meg C64-esek őskorába. Az első x486-os PC-k megjelenésével az ember egyre kreatívabbá válhatott. Akkorra már nem csak csodálhatta, hogy hogyan mozog az a sok kis négyzet a képernyőn; meg is mozdíthatta őket a megfelelő tudás birtokában. Miután megjelentek a programnyelveken alapuló játékfejlesztő enginek, animációs programok, mindannyian nagy fába vágtuk a fejszét. Szeretnék most mesélni egy keveset, egykori csapatom a Dragon Gamers múltjától, jelenéről, és jövőjéről.
A csapatot, hát… isten tudja mikor… szerintem valamikor az 1990-es évek végén alapítottuk, akkor még Dragon Team néven. Kezdetben jómagam ügyködtem benne, majd betársult hozzám a baráti köröm: Matas, Frost, Cho-hoang (bakker, erre a nickre senki se fog emlékezni rajtam kívül… még az illető sem! :D). Animációs programokkal küszködtünk, kisebb DOS-os játékfejlesztői enginekkel, de mindez akkoriban tanuló pénz volt, semmi komoly… gyerekek szórakozása.
A Dragon Gamers mint RM csapat valamikor 2001 környékén jött létre, ugyanis ekkoriban kapatott rá engem is Matas az RPG Maker 2000-es programra. (Előtte az EuroPress Klick & Play-jét, és a The Games Factory-ját használtuk.) Már ketten voltunk, akik a programmal kísérleteztek. Nem sokkal utána betársult Frost, majd Hurricane Zil. Jöttek az ominózus tanuló évek… 2004-ben megnyitottuk ezt a portált, de sajnos mire kirukkoltunk volna egy teljes projecttel, az a winchesteremmel együtt elszállt. Így egy project került megosztásra: ez volt a 2003-as Simple Game. Nem sokkal ezek után elkezdtük a SZövetség project remakejét, amely egy demót élt meg. Haladtak a munkálatok, míg nem egy napon...

2007.04.14-én a csapatunk feloszlott, hála a továbbtanulásnak, és az ebből fakadó időhiánynak, a csapattagok szétszéledésének. Ma pedig szeretném emléklapként üzemeltetni az egykori DG portát, megemlékezve gigantikus humor / paródia / mock community-RPG projectünkre, a SZövetségre.
Most már eleget tudtok, hogy túléljétek ezt a web-látogatást.
Kellemes böngészés!
Lazarus-omin
|