Dragon Gamers - RPG az életünk...
Fő-menü:
 
Bejelentkezés:
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fórum:
 
Látogatottság:
Indulás: 2004-05-28
 
DG Melody:
 
LZOM Site:
 
G-mail:
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Az üzemeltető

Üdvözlök mindenkit!

A nevem Lazarus-omin. Egykoron én voltam a Dragon Gamers egyik alapító tagja, és fejese. Regélnék én magamról, de mivel ez a honlap számomra már a hobbi szintből is igen csak kis cikkelyt harap ki, a nagyobb bemutatkozást letudnám egy linkkel, amely az általam készített weboldalra fog titeket elvezetni. Ott olvashattok eleget rólam. :) Röviden: egy freeware játékfejlesztéssel, és zenéléssel foglalkozó, frissen diplomázott, 24 éves pacák vagyok, aki nagy szerelmese lett anno az RPG Maker szériának. (Továbbra is thx Matas az RM fertőzésért!)

A számítógépes múltam elég régre tekint vissza, valahová az Atari játékgépek, C16-osok, meg C64-esek őskorába. Az első x486-os PC-k megjelenésével az ember egyre kreatívabbá válhatott. Akkorra már nem csak csodálhatta, hogy hogyan mozog az a sok kis négyzet a képernyőn; meg is mozdíthatta őket a megfelelő tudás birtokában. Miután megjelentek a programnyelveken alapuló játékfejlesztő enginek, animációs programok, mindannyian nagy fába vágtuk a fejszét. Szeretnék most mesélni egy keveset, egykori csapatom a Dragon Gamers múltjától, jelenéről, és jövőjéről.

A csapatot, hát… isten tudja mikor… szerintem valamikor az 1990-es évek végén alapítottuk, akkor még Dragon Team néven. Kezdetben jómagam ügyködtem benne, majd betársult hozzám a baráti köröm: Matas, Frost, Cho-hoang (bakker, erre a nickre senki se fog emlékezni rajtam kívül… még az illető sem! :D). Animációs programokkal küszködtünk, kisebb DOS-os játékfejlesztői enginekkel, de mindez akkoriban tanuló pénz volt, semmi komoly… gyerekek szórakozása.

A Dragon Gamers mint RM csapat valamikor 2001 környékén jött létre, ugyanis ekkoriban kapatott rá engem is Matas az RPG Maker 2000-es programra. (Előtte az EuroPress Klick & Play-jét, és a The Games Factory-ját használtuk.) Már ketten voltunk, akik a programmal kísérleteztek. Nem sokkal utána betársult Frost, majd Hurricane Zil. Jöttek az ominózus tanuló évek… 2004-ben megnyitottuk ezt a portált, de sajnos mire kirukkoltunk volna egy teljes projecttel, az a winchesteremmel együtt elszállt. Így egy project került megosztásra: ez volt a 2003-as Simple Game. Nem sokkal ezek után elkezdtük a SZövetség project remakejét, amely egy demót élt meg. Haladtak a munkálatok, míg nem egy napon...

2007.04.14-én a csapatunk feloszlott, hála a továbbtanulásnak, és az ebből fakadó időhiánynak, a csapattagok szétszéledésének. Ma pedig szeretném emléklapként üzemeltetni az egykori DG portát, megemlékezve gigantikus humor / paródia / mock community-RPG projectünkre, a SZövetségre.

Most már eleget tudtok, hogy túléljétek ezt a web-látogatást.

Kellemes böngészés!
Lazarus-omin

 

 
SZtori:
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!